Olijfolie San Isidro

We beschikken steeds over een nieuwe voorraad!!!

DOEL

Fundraising; wij bieden een uitzonderlijk product aan tegen een eerlijke prijs, de winst die we er op maken komt integraal te goed aan de sociale werken van onze Lions club.

PRODUCT

Een olijfolie van extreem hoge kwaliteit en smaak die u zelf kan genieten of als geschenk kan gebruiken voor vrienden, kennissen of personeel.

UITZONDERLIJKE OLIJFOLIE ?

Voor onze olijfolie wordt enkel de Verdialis olijf gebruikt, een originele species die nog slechts op enkele duizenden hectare voorkomt in Andalusië. Ze wordt ambachtelijk geoogst, binnen de 24 u verwerkt en samengebracht in de coöperatieve van Periana. Alle aangeboden olie is extra vierge, dus van de eerste koude persing.

KWALITEIT

De ambachtelijke verwerking en de kleinschaligheid staan garant voor een zeer laag zuurgehalte. Dit resulteert in een ruime houdbaarheid en een zeer zachte smaak. Topkwaliteit. Geschikt voor warme en koude gerechten, en als smaakmaker met een stukje brood.

EXTRAVAGANT: DE “ MILENARIO “

De milenario wordt gehaald uit dezelfde Verdialis olijven , maar dan enkel afkomstig van de zeldzame bomen van meer dan duizend jaar oud. Al deze bomen hebben een naam en kunnen op wandelingen ter plaatse bezocht worden.

Een “need to have” voor elke kenner.

NIEUW IN HET ASSORTIMENT: ECOLOGICO

• SGS bewaakt